Prekybos sąlygos
I. Įvadinės nuostatos
I.1 Bendrovė USRetail CZ s.r.o., registracijos numeris: 07195559, buveinės adresas: U Hvězdy 1451/4, Břevnov, 162 00 Praha 6, bendrovė registruota Prahos miesto teismo tvarkomame įmonių registre, skyrius C, bylos numeris 296392 (toliau vadinama „Pardavėjas“ arba „Under Armour“) yra internetiniu madingų tekstilės prekių, avalynės ir aksesuarų (toliau vadinama „Prekės“) pardavėjas, kuris parduoda prekes per jo valdomą internetinę parduotuvę adresu: www.underarmour.cz.
I.2 Šios Bendrosios sąlygos reglamentuoja sutartinius santykius ir apibrėžia abipuses bendrovės USRetail CZ s.r.o. ir Kliento teises bei pareigas tik ryšium su prekių pardavimu-pirkimu internetu. Visiems tokiems sutartiniams santykiams yra taikomi atitinkami Čekijos Respublikos teisės aktai, sudaryta pirkimo sutartis ir šios Bendrosios sąlygos.
I.3 Pirkimo sutartyje gali būti nuostatos, kurios skiriasi nuo šių Bendrųjų sąlygų nuostatų. Tokiu atveju pirmenybė teikiama pirkimo – pardavimo sutarties nuostatoms.
I.4 Jeigu sutarties šalimi yra vartotojas, santykius, kurių nereglamentuoja šios Bendrosios sąlygos, reglamentuoja Civilinis kodeksas (įstatymas Nr. 89/2012 rink. su pakeitimais) ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymas (įstatymas Nr. 634/1992 rink. su pakeitimais). Jeigu sutarties šalimi yra verslininkas, santykius, kurių nereglamentuoja šios Bendrosios sąlygos, reglamentuoja Civilinis kodeksas (įstatymas Nr. 89/2012 rink. su pakeitimais).
I.5 Pardavėjas šias sąlygas gali bet kada papildyti ir keisti. Šie papildymai ir pakeitimai neturi įtakos sutartiniams santykiams, susidarytiems galiojant ankstesnei Bendrųjų sąlygų redakcijai.
II. Sąvokų apibrėžimas
II.1 Sutartis – pirkimo-pardavimo sutartis, kur Under Armour yra pardavėjas, o klientas yra pirkėju.
II.2 Pardavėjas (Under Armour) – tai asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas sutartį, veikia kaip verslininkas, kuris tiesiogiai siūlo parduoti prekes.
II.3 Klientas – (i) klientu gali būti vartotojas, t. y. asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas sutartį, nevykdo savo verslo veiklos arba savarankiškos profesinės veiklos; jis yra fizinis asmuo, kuris perka prekes ne tam, kad su tomis prekėmis vykdytų verslą; ii) klientu taip pat gali būti verslininkas, kuris naudoja paslaugas tikslu su šiomis prekėmis vykdyti savo verslą.
II.4 Sutarties sudarymas - kliento užsakymas yra sutarties projektu, o pati sutartis sudaroma tuo momentu, kai pardavėjas sutinka su šiuo projektu (priima kliento užsakymą); nuo šio momento tarp pardavėjo ir kliento atsiranda abipusės teisės ir pareigos. Išsiuntęs užsakymą, klientas gauna užsakymo priėmimo patvirtinimą el. paštu su pranešimu „Užsakymo priėmimas“ - UnderArmour.cz“.
II.5 Prekės – yra visos prekės, kurias pardavėjas siūlo parduoti savo svetainėje www.underarmour.cz šiose Bendrosiose sąlygose nustatytomis sąlygomis.
III. Informacija apie sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį ir Bendrąsias sąlygas
III.1 Klientas, išsiųsdamas užsakymą (t. y. sutarties projektą), patvirtina, kad susipažino su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir be išlygų visiškai su jomis sutinka. Šios Bendrosios sąlygos yra neatskiriamąja sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties dalimi.
III. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma čekų kalba, nebent sutarties šalys susitaria kitaip. Šios Bendrosios sąlygos yra pateiktos svetainėje www.underarmour.cz.
III.3 Konkrečiam kliento užsakymui taikomos Bendrosios sąlygos su pakeitimais, galiojančios užsakymo dieną.
IV. Asmens duomenų apsauga
Informaciją apie asmens duomenų apsaugą rasite čia: https://www.underarmour.cz/ochrana-osobnich-udaju
V. Asmeninė paskyra
V.1 Pirkėjas gali užsisakyti prekes pardavėjo internetinėje parduotuvėje iš savo asmeninės paskyros, kurią užregistravo pardavėjo internetinėje parduotuvėje (toliau – asmeninė paskyra), arba be registracijos tiesiogiai iš pardavėjo internetinės parduotuvės internetinės sąsajos.
V.2 Klientas, registruodamasis ir kurdamas asmeninę paskyrą, taip pat užsakydamas prekes, privalo pateikti teisingą ir išsamią informaciją. Duomenims pasikeitus, klientas privalo atnaujinti asmeninės paskyros duomenis per atitinkamą pardavėjo internetinės parduotuvės internetinės sąsajos funkciją. Pardavėjas neprivalo tikrinti kliento pateiktų duomenų teisingumo.
V.3 Klientas įsipareigoja išlaikyti konfidencialumą dėl informacijos, reikalingos prisijungti prie asmeninės paskyros, ir jam yra žinoma, kad pardavėjas nėra atsakingas už kliento padarytą šios pareigos pažeidimą. Klientas neturi teisės leisti trečiosioms šalims naudotis savo asmenine paskyra savo interesais.
V.4 Pardavėjas gali anuliuoti asmeninę sąskaitą, ypač jei klientas pažeidžia savo įsipareigojimus pagal pirkimo – pardavimo sutartį.
V.5 Klientui yra žinoma, kad asmeninė paskyra gali būti nepasiekiama 24 valandas per parą.
VI. Sutarties objektas
VI.1 Sutartinių santykių dalykas – pardavėjo pareiga pristatyti sutartyje (t.y. užsakyme ir jo patvirtinime) aprašytą prekę, o kliento pareiga priimti prekę ir sumokėti pardavėjui sutartą kainą. Sutartiniai santykiai tarp kliento ir pardavėjo atsiranda po to, kai pardavėjas klientui įteikia užsakymo patvirtinimą (t. y. sutarties sudarymo momentu).
VI.2 Klientas gali užsisakyti konkrečias prekes iš esamo pardavėjo pasiūlymo. Šis pasiūlymas paskelbtas pardavėjo svetainėje www.underarmour.cz.
VI.3 Pardavėjo internetinės parduotuvės internetinėje sąsajoje yra prekių sąrašas, kuriame nurodytos atskirų prekių kainos eurais. Prekių kainos nurodytos su pridėtinės vertės mokesčiu ir visais susijusiais mokesčiais (išskyrus mokestį už pristatymą pagal tolesnę pastraipą ir visus mokesčius pagal mokėjimo būdą). Visi pasiūlymai parduoti prekes pardavėjo internetinėje parduotuvėje (įskaitant nurodytą orientacinį įprastą prekių pristatymo ar išsiuntimo laiką) yra neįpareigojantys, o visas prekių pristatymas parduotuvės internetinėje sąsajoje, yra informacinio pobūdžio, o pardavėjas neprivalo sudaryti pirkimo - pardavimo sutarties dėl pateiktų prekių. Prekių pristatymas pardavėjo internetinėje parduotuvėje nėra pasiūlymu sudaryti pirkimo sutartį ar pasiūlymu pristatyti prekes Civilinio kodekso 1732 straipsnio prasme. Civilinio kodekso 1732 straipsnio 2 dalies nuostatos netaikomos. Visi duomenys apie įsipareigojimą, pateikti parduotuvės internetinėje sąsajoje, yra informacinio pobūdžio, todėl pardavėjas neprivalo sudaryti pirkimo - pardavimo sutarties dėl šių prekių, išskyrus atvejus, kai duomenys apie įsipareigojimo turinį nustato privalomas vartotojų apsaugos teisinis reguliavimas, visų pirma, kaip matyti iš Civilinio kodekso 1822 straipsnio nuostatų, o pardavėjas aiškiai susitarė su klientu dėl tam tikro reikalavimo kitaip.
VII. Užsakymas ir pirkimo – pardavimo sutartis
VII.1 Užsakymas yra vienašališkas kliento pasiūlymas sudaryti sutartį, kurios dalyku yra užsakyme nurodytų prekių pardavimas šiose Bendrosiose sąlygose nurodytomis sąlygomis. Klientas prisiima įsipareigojimus už užpildytą ir išsiųstą užsakymą. Prekes galima užsisakyti per pardavėjo svetainę www.underarmour.cz.
VII.2 Norėdamas užsakyti prekes, klientas pasirenka norimas pirkti prekes ir paspaudęs atitinkamą mygtuką jas įkelia „Į krepšelį“ ir pardavėjo internetinės parduotuvės internetinėje sąsajoje užpildo užsakymo formą. Užsakymo formoje daugiausia pateikiama informacija apie užsakytas prekes, prekių pirkimo kainą, apmokėjimo būdą, užsakytų prekių pristatymo būdą, išlaidas, susijusias su prekių pristatymu, kliento kontaktiniai duomenys, pristatymo adresas ir nuoroda į šias Bendrąsias sąlygas bei nuoroda į informaciją apie asmens duomenų tvarkymą (toliau tik „užsakymas““). Prieš išsiunčiant užsakymą pardavėjui, klientui leidžiama patikrinti ir pakeisti užsakymo formoje įvestus duomenis bei susipažinti su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir asmens duomenų tvarkymo principais. Pardavėjas visada turi teisę prašyti kliento papildomo užsakymo patvirtinimo.
VII.3 Pardavėjas išsiunčia užsakymo patvirtinimą kliento užsakyme nurodytu el.pašto adresu. Šiame patvirtinime nurodomi šalių identifikavimo ir kontaktiniai duomenys, tikslus užsakytų prekių aprašymas ir kiekis, galutinė kaina, prekių pristatymo būdas ir numatyta prekių pristatymo data, sutartas atsiskaitymo būdas.
VII. 4 Pirkimo sutartis tarp pardavėjo ir kliento sudaroma, kai pardavėjas kliento asmeninėje paskyroje nurodytu el. pašto adresu, patvirtina, kad gavo (priėmė) užsakymą.
VII. 5 Klientui yra žinoma, kad pardavėjas neprivalo sudaryti pirkimo-pardavimo sutarties, ypač su asmenimis, kurie iš esmės pažeidė savo įsipareigojimus pardavėjui arba užsakė tokį prekių kiekį, kuris viršija pagrįstai buityje suvartojamą įprastą prekių kiekį.
VII.6 Pirkimo sutartimi pardavėjas įsipareigoja perduoti pirkėjui perkamą daiktą ir leisti jam įgyti nuosavybės teisę į jį, o klientas įsipareigoja perimti daiktą ir sumokėti pardavėjui pirkimo kainą. Sudaryta sutartis gali būti pakeista arba atšaukta tik šalių susitarimu, dėl šiose Bendrosiose sąlygose nustatytų priežasčių arba dėl teisinių priežasčių. Jeigu pirkėjas vėluoja sumokėti už prekes pirkimo kainą, pardavėjas gali pasilikti prekę ir vėliau reikalauti tikslingai išleistų su prekės laikymu susijusių išlaidų apmokėjimo arba gali atšaukti pirkimo-pardavimo sutartį.
VII.7 Klientas, sudarydamas pirkimo-pardavimo sutartį, patvirtina, kad susipažino su šiomis Bendrosiomis sąlygomis ir su jomis sutinka. Klientas prieš pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą yra pakankamai informuotas apie šias Bendrąsias sąlygas ir turi galimybę su jomis susipažinti pardavėjo interneto svetainėje adresu: https://www.underarmour.cz/obchodni-podminky.
VII.8 Klientas, sudarydamas pirkimo-pardavimo sutartį, sutinka naudoti nuotolinio ryšio priemones. Išlaidas, kurias klientas patiria naudodamasis nuotolinio ryšio priemonėmis, susijusias su pirkimo sutarties sudarymu ir vykdymu (interneto ryšio sąnaudas ir galimas susijusias išlaidas, pvz., telefono skambučius), apmoka pats klientas. Internetui arba telefono ryšiai su pardavėju papildomai neapmokestinami ir taikomi standartiniai kliento operatoriaus įkainiai.
VIII. Užsakymo nutraukimas ir pirkimo sutarties atšaukimas
VIII.1 Klientui yra žinoma, kad pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateiktų prekių kiekis yra susietas su atsargomis, todėl pardavėjas negarantuoja, kad jos visada bus.
VIII.2 Pardavėjas turi teisę nepatvirtinti užsakymo, arba atsisakyti užsakymo, kol užsakymo patvirtinimas nebuvo išsiųstas el. pašto adresu nurodytu asmeninėje paskyroje arba užsakyme nurodytu el. pašto adresu.
VIII.3 Patvirtinus užsakymą, pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties ar jos dalies tuo atveju, jei užsakytos prekės dėl kokių nors priežasčių negali būti pristatytos, ypač jei užsakytos prekės nebegaminamos arba nepristatomos į Čekijos rinką, arba pardavėjui nustačius, kad nebeįmanoma pristatyti pirkėjo reikalaujamo prekių kiekio ir kokybės (pvz., reikiamo dydžio, spalvos ir pan.).
VIII.4 Pardavėjas turi teisę atsisakyti užsakymo net ir esant akivaizdžiai prekės kainos klaidai (t.y. kainos aiškiai skiriasi nuo įprastos šio tipo/rūšies prekių kainos). Akivaizdžia prekių kainos klaida daugiausia, bet ne išimtinai, yra laikomas neteisingas skaitmenų nurodymas, akivaizdžiai maža prekės kaina (pvz., 50 % mažesnė kaina nei įprasta šiam prekės tipui ir rūšiai), klaidingai nurodyta valiuta ir kitos akivaizdžios rašymo bei techninės klaidos padarytos nurodant prekių kainą internetinėje parduotuvėje ar užsakymo metu. Pardavėjas neprivalo pristatyti pirkėjui prekių už šią aiškiai klaidingą kainą, net jei klientui buvo išsiųstas užsakymo priėmimo ar patvirtinimo dokumentas pagal šias Bendrąsias sąlygas. Susidarius tokiai situacijai, pardavėjas nedelsdamas privalo susisiekti su klientu, kad susitartų dėl tolesnių veiksmų. Jei pirkėjas jau sumokėjo dalį ar visą prekių pirkimo kainą, ši suma per trumpiausią įmanomą laiką, ne vėliau kaip per 14 dienų po to, kai pardavėjas atšaukė užsakymą, grąžinama į kliento sąskaitą arba pagal adresą.
Pardavėjas taip pat turi teisę atsisakyti užsakymo, net jei nurodyta teisinga prekių kaina, tačiau užsakymo apdorojimo metu internetinės parduotuvės sistemoje įvyksta techninė klaida ir klientas gauna užsakymo patvirtinimą, kuriame nurodyta neteisinga prekių kaina.
Pardavėjas taip pat turi teisę atsisakyti užsakymo tuo atveju, jei klientas užsakymui pritaiko bet kokį nuolaidos kodą, tačiau užsakymo apdorojimo metu įvyksta techninė klaida internetinės parduotuvės sistemoje ir įkeliamas neteisingas nuolaidos kodas, ir klientas gauna užsakymo patvirtinimą su pritaikyta didesne nuolaida, nei kad yra faktiška nuolaida, kurios tikimasi naudojant nuolaidos kodą, nes nuolaidos kodas buvo pateiktas ir suteiktas klientui.
Be to, pardavėjas neprivalo pristatyti prekių pirkėjui, net jei prekės su akivaizdžiai neteisinga kaina yra nurodytos ir pateiktos bet kurioje reklamoje.
Atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties yra būtina raštu, rašytine forma laikoma ir el. pašto laiškas.
IX. Prekių perdavimas ir perėmimas
IX.1 Prekės, kurios yra pirkimo-pardavimo sutarties dalyku, bus pristatytos per terminą, atsižvelgiant į prekių prieinamumą ir pardavėjo operatyvines galimybes, patikrinus prekių būklę; tai galioja ir tuo atveju, jeigu pardavėjo internetinėje parduotuvėje atitinkamos prekės aprašyme yra nurodytas įprastas prekių pristatymo ar išsiuntimo laikas, nes informacija apie tokį laiką yra tik orientacinė, o galutinį prekių pristatymo ar išsiuntimo laiką pardavėjas nustato pagal prekių prieinamumą ir pagal savo veiklos galimybes patikrinęs atsargų sandėlyje būklę.
IX.2 Pardavėjas pristato prekes klientui paštu arba klientas jas atsiima asmeniškai vienoje iš tradicinių parduotuvių, arba klientas jas atsiima užsakyme pasirinktame prekių atsiėmimo –išdavimo tinklo taškuose. Prekių pristatymo būdą klientas pasirenka užsakymo formoje iš siūlomų variantų. Klientas privalo pristatytas užsakytas prekes priimti, nebent yra priežasčių, kodėl jų negali priimti.
IX.3 Klientui pasirinkus asmeninį atsiėmimą, pardavėjas informuoja klientą asmeninėje paskyroje arba užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu, kad prekės jau yra paruoštos atsiimti. Prekes reikia atsiimti per 3 dienas nuo pranešimo gavimo.
IX.4 Pardavėjas prekes pristato per siuntų tarnybą arba kurjerių tarnybą. Prekių pristatymo vieta yra kliento užsakymo formoje nurodyta vieta. Prekės visada turi būti tinkamai supakuotos, kad būtų apsaugotos nuo pažeidimų gabenimo metu. Pardavėjas, kai tik perduoda prekes vežėjui, apie tai informuoja klientą el. paštu, išsiųsdamas pranešimą asmeninėje paskyroje arba užsakyme nurodytu el. pašto adresu.
IX.5 Jeigu pardavėjas prekes pristato siųsdamas jas paštu arba kita siuntimo forma išlaidas apmoka klientas. Apie tikslią šios paslaugos kainą klientas informuojamas jam pildant užsakymo formą.
IX.6 Klientui yra žinoma, kad pardavėjas prekes pristato tik Čekijos Respublikoje.
IX.7 Klientas užsakymo formoje kaip pristatymo vietą gali pasirinkti atsiėmimo punktą iš atsiėmimo punktų tinklo. Tokiu atveju prekės laikomos perimtomis pirkėjo nurodytame atsiėmimo punkte.
IX.8 Klientas įsipareigoja tinkamai perimti vežėjo tinkamai pristatytą, nepažeistą prekių siuntą iš vežėjo. Tačiau jeigu per vežėją siunčiama prekių siunta turi akivaizdžių pažeidimo požymių, klientas turi teisę atsisakyti priimti siuntą ir grąžinti ją vežėjui. To nepadaręs, jis neturi teisės skųstis dėl prekės sugadinimo gabenimo metu ir yra laikoma, kad siunta klientui buvo pristatyta nepažeista.
IX.9 Klientas privalo be priežasties nedelsdamas informuoti pardavėją apie prekės pažeidimą gabenimo metu, kuris nebuvo akivaizdus prieš atidarant pakuotę, kad pardavėjas galėtų nedelsdamas pareikšti pretenzijas vežėjui dėl netinkamo krovinio gabenimo.
IX.10 Tuo atveju, jei klientas siuntos neatsiima, pardavėjas pasilieka teisę pakartotinai siųsdamas siuntą padidinti galutinę siuntos kainą papildomais pašto mokesčiais. Be to, pagal VII.6 straipsnį pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties.
IX.11 Nuosavybės teisė – Klientas nuosavybės teisę į prekes įgyja nuo visos prekės pirkimo kainos sumokėjimo momento ir prekės gavimo momento, iš kurių paskutinysis yra lemiamas.
X. Kaina ir mokėjimo sąlygos
X.1 Siūlomų prekių kaina visada nurodoma pardavėjo svetainėje. Prekių kaina pagal konkrečią sudarytą sutartį visada nurodoma užsakyme ir jo patvirtinime bei prie prekės pridedamoje sąskaitoje. Kaina yra visada nurodyta su galiojančiu PVM tarifu. Kainą klientas gali sumokėti tik tokiais būdais ir sąlygomis, kurie yra siūlomi užsakymo metu dalyje „Pristatymas ir apmokėjimas“), t.y. grynaisiais pristatymo metu, grynaisiais parduotuvėje arba internetu per GoPay paslaugą. Už naudojimąsi GoPay paslauga klientas nemoka.
X.2 Atsiskaityti reikia eurais. Atsiskaitant banko pavedimu, klientas sumoka visus banko mokesčius, kad sutarta prekių kaina būtų visa įskaityta į pardavėjo sąskaitą.
X.3 Prie užsakytų prekių kainos priskaitomos gabenimo išlaidos, nustatytos priklausomai pagal gabenimo Čekijos Respublikoje būdą ir priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo.
X.4 Asmeninis atsiėmimas viename iš paslaugų teikėjo atsiėmimo punktų apmokestinamas pagal galiojantį šių paslaugų teikėjo kainoraštį ir ši kaina visada nurodoma užsakant ir pasirenkant šį prekių pristatymo būdą.
X.5 Jeigu yra naudojamas nuolaidos kuponas, nuolaidos kodas ar kita akcija su sąlyga, kad bus išleista tam tikra suma (toliau vadinama „akcija“), pardavėjas pasilieka teisę netaikyti nuolaidos, jei faktinė užsakymo vertė yra mažesnė už nurodytą sumą.
Pavyzdys: Jei klientas perka 3 prekes viso už 44 € ir panaudoja pirkimui 8 € nuolaidos kuponą, su sąlyga, kad išleis nemažiau kaip 40 €, ir tokiu būdu realiai sumoka tik €36. Po to, klientas dalinai atsisako sutarties pagal XI.2 punkto b) nuostatas per įstatymo numatytą laikotarpį, ir grąžina vieną prekę, kurios vertė 12 €, taip jis sumažina tikrąją pradinę pirkinio kainą iki 32 €. Tokiu būdu klientas neįvykdo 8 € nuolaidų kupono panaudojimo sąlygų ir pradinė užsakymo kaina jam bus padidinta 8 € .Todėl jam bus grąžinti tik 4 €, o ne 12 €, nes nebuvo įvykdytos nuolaidų kupono panaudojimo sąlygos.
XI. Sutartinių santykių atšaukimas
XI.1 Pardavėjas turi teisę, išskyrus VIII.4 ir VII.6 straipsniuose nurodytus atvejus, nedelsiant atšaukti sutartį šiais atvejais:
a) Dėl grubaus kliento įsipareigojimų, kylančių iš sudarytos sutarties, pažeidimo. Tokiu atveju pardavėjas turi teisę į išlaidų (nustatyta fiksuota suma - 30% paslaugos kainos), susijusių su sudarytos sutarties vykdymu, atlyginimą. Pirkimo sutartis atšaukiama, rašytine forma yra laikomas ir atšaukimas pateiktas el. pašto adresu.
XI.2 Klientas turi teisę nedelsiant atšaukti sutartį šiais atvejais:
a) Grubiai pažeidus pardavėjui įsipareigojimus, kylančius iš sudarytos sutarties.
b) Klientas, kuris yra vartotojas, turi teisę atšaukti sutartį per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties ir be netesybų. Jei klientas nusprendžia pasinaudoti šia teise, jis privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo išsiųsti pardavėjui sutarties atšaukimo pareiškimą.
Pirkimo sutarties negalima atšaukti teisės aktuose nurodytais atvejais, visų pirma Civilinio kodekso 1837 straipsnyje.
XI.3 Klientas sutarties atšaukimo pagal XI.2 straipsnio punktą a) ir punktą b) atveju gali grąžinti prekes išsiųsdamas pašto siuntą adresu: UnderArmour.cz, Segro logistikos parko pastatas F, Kálnici 1394, Hostivice, 253 01 (pardavėjas paprastai nepriima siuntų, kai buvo atsiskaityta grynaisiais pristatymo metu).
XI.4 Jeigu klientas atšaukia sutartį, jis privalo be priežasties nedelsdamas, ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo sutarties atšaukimo, išsiųsti arba perduoti pardavėjui iš pardavėjo gautas prekes. Klientas įsipareigoja grąžinti prekę su visais gautais priedais, visa dokumentacija, nepažeistą, švarią, įskaitant originalią pakuotę, tokios būklės ir vertės, kokia buvo gauta, nenaudotą, be dėvėjimo žymių. Grąžinamos prekės gali būti naudotos tik tiek, kad klientas susipažintų su prekių esme, savybėmis ir funkcionalumu. Klientas atsako pardavėjui už prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su prekėmis buvo elgiamasi kitaip, nei yra būtina atsižvelgiant į jų pobūdį ir savybes. Pardavėjas gali pasinaudoti savo teise ir reikalauti kliento atlyginti žalą ir šį reikalavimą įskaityti į grąžinamą pirkimo kainą ir tokiu būdu grąžinti klientui sumažintą pirkimo kainą. Vadovaudamasis Komercinio kodekso 1833 straipsnio nuostatomis, pardavėjas gali iš pirkėjui grąžintinos pirkimo kainos išskaičiuoti grąžinamos prekės vertės sumažėjimą. Pardavėjas rašytiniu būdu informuoja pirkėją apie pirkimo kainos (dalies) grąžinimą klientui ir apie faktus dėl kainos sumažinimo dėl sumažėjusios prekės vertės.
XII. Atsakomybė už defektus ir pretenzijos
Sutarties šalių teises ir pareigas, susijusias su teisėmis dėl netinkamo įsipareigojimų vykdymo, reglamentuoja atitinkami privalomi teisės aktai (visų pirma Civilinio kodekso 1914–1925, 2099–2117 ir 2161–2174b straipsnių nuostatos ir Įstatymas Nr. 634/1992 rink., dėl vartotojų apsaugos, su pakeitimais).
XII.1 Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti prekių pristatymą klientui pagal sudarytą sutartį, šias Bendrąsias sąlygas ir taikomus teisės aktus.
Pardavėjas atsako už tai, kad prekė neturi defektų, t.y. pardavėjas yra atsakingas už tai, kad prekės:
1. turi tas savybes, dėl kurių susitarė šalys, o nesant susitarimo – tokias savybes, kurias apibūdino pardavėjas ar gamintojas arba kurių klientas tikisi, atsižvelgdamas į prekės pobūdį ir vykdomą reklamą,
2. yra tinkamos tam tikslui, kurį pardavėjas nurodė arba kuriam tokios prekės dažniausiai naudojamos,
3. savo kokybe ar dizainu atitinka sutartyje arba projekte pateiktą pavyzdį, jeigu kokybė arba variantas buvo nustatyti pagal sutartyje nurodytą pavyzdį ar projektą,
4. kiekis, matmenys ir svoris yra atitinkami,
5. atitinka teisės aktų reikalavimus.
XII.2 Jeigu pardavėjas tinkamai ir laiku nevykdo iš sutarties kylančių įsipareigojimų, klientas privalo be reikalo nedelsdamas pateikti pardavėjui pretenziją dėl pateiktų prekių defektų. Jeigu prekės iš viso nebuvo pristatytos, klientas privalo be pagrindo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirmosios prekės pristatymo dienos, pateikti pretenziją.
XII.3 Prekių garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai ir pradedamas skaičiuoti nuo prekės pristatymo klientui dienos. Garantija apima medžiagų ar gamybos defektus. Garantija netaikoma mechaniniams prekės pažeidimams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo, nepakankamos priežiūros ar tyčinio sugadinimo. Jeigu klientas pagrįstai skundžiasi dėl defekto, terminas pretenzijai dėl defekto pateikti neskaičiuojamas už laikotarpį, per kurį klientas negalėjo naudotis nekokybiška preke.
XII.4 Klientas pretenziją gali pateikti raštu (rašytine forma yra laikomas ir pretenzijos padavimas elektroninio pašto formą), būtina nurodyti prekės numerį bei aprašyti prekės defektus. Kartu su pretenzijos pateikimu prekė, dėl kurios pareikšta pretenzija, turi būti išsiųsta pardavėjui, kad jis įvertintų ir patenkintų pretenziją.
XII.6 Pardavėjas pretenziją išnagrinės nepagrįstai nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo jos tinkamo padavimo dienos. Pretenzijos atmetimo atveju pardavėjas klientui pateiks rašytinį pagrindimą (rašytine forma yra laikoma ir elektroninio pašto formą).
XII.7 Jeigu prekė turi defektų, kuriuos galima pašalinti nedelsiant, klientas turi teisę reikalauti, kad defektai būtų pašalinti nemokamai. Jeigu prekė turi defektą, klientas taip pat gali reikalauti pristatyti naują prekę be defekto, jeigu atsižvelgiant į defekto pobūdį tai nėra neprotinga ir jeigu defektas yra susijęs tik su prekės dalimi, klientas gali reikalauti pakeisti tik dalį; jei to padaryti neįmanoma jis gali atšaukti sutartį. Tačiau jeigu atsižvelgiant į defekto pobūdį galima jį nedelsiant pašalinti, klientas turi teisę reikalauti, kad defektas būtų pašalintas nemokamai.
Klientas turi teisę į naujos prekės pristatymą ar dalies pakeitimą net ir tuo atveju, jeigu defektą galima pašalinti, jeigu negali tinkamai naudotis preke dėl pakartotino defekto atsiradimo po remonto arba dėl didesnio defektų kiekio. Tokiu atveju klientas taip pat turi teisę atšaukti pirkimo sutartį.
Jeigu klientas neatsisako pirkimo sutarties arba nepasinaudoja teise į naujų prekių be defektų pristatymą, ar jos dalių keitimą ar į prekės remontą, jis gali reikalauti protingos pirkimo kainos nuolaidos. Klientas turi teisę į pagrįstą nuolaidą net ir tuo atveju, jei pardavėjas negali pristatyti naujų prekių be defektų, pakeisti jos dalies ar pataisyti prekės, taip pat jeigu pardavėjas per protingą terminą nepašalina defektų arba jeigu defektų pašalinimas sukeltų didelių sunkumų klientui.
XII.8 Kiekvienas klientas turi teisę kreiptis į nepriklausomą Čekijos prekybos inspekcijos vartotojų ginčų sprendimo centrą ir pradėti nemokamą neteisminį derybų procesą, jei pretenzija nepripažįstama ar kyla bet koks kitas ginčas su pardavėju. Išsamią informaciją apie sąlygas ir kaip pradėti neteisminį procesą galite rasti svetainėje www.coi.cz.
XII.9 Klientas privalo paimti prekę be reikalo nedelsdamas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią jis buvo informuotas apie pretenzijos išsprendimą. Tačiau šis terminas nesibaigia anksčiau nei po 60 dienų nuo pretenzijos padavimo. Klientui nepaėmus prekių ne vėliau kaip iki paskutinės termino dienos, pardavėjas gali priskaičiuoti ir reikalauti sumokėti saugojimo mokestį už neatsiimtų prekių saugojimą - 1 € su PVM už kiekvieną uždelstą dieną. Pardavėjas sutaisytas prekes saugos ne ilgiau kaip 6 mėnesius nuo tos dienos, kai klientas turėjo jas atsiimti. Jei pirkėjas neatsiima prekių iki šio termino pabaigos, pardavėjas turi teisę disponuoti prekėmis kliento sąskaita. Jeigu klientas neatsiima prekių per nurodytą laikotarpį ir sandėliavimo mokesčio suma viršija reikalaujamos prekės kainą, šios prekės gali būti panaudotos saugojimo mokesčiui sumokėti.
XII.10 Asmuo, turintis teisę į atlyginimą dėl netinkamo vykdymo, jis taip pat turi teisę į išlaidų, tikslingai įgyvendinant šią teisę, atlyginimą. Tačiau jeigu klientas nepasinaudoja teise į žalos atlyginimą per vieną mėnesį nuo termino, per kurį turi būti nurodytas trūkumas, pabaigos, teismas nepripažins teisės, jeigu pardavėjas prieštaraus, kad teise į žalos atlyginimą nebuvo pasinaudota laiku.
XII.11 Jeigu defektas paaiškėja per vienerius metus nuo prekės gavimo, laikoma, kad prekė buvo sugedusi jau gavimo momentu, nebent daikto pobūdis ar trūkumas tam prieštarautų. Šis laikotarpis neskaičiuojamas tuo metu, kai klientas negali prekės naudoti tuo atveju, kai jis pagrįstai skundėsi dėl defekto.
XIII. Pinigų ir prekių grąžinimas
XIII.1 Pirkdamas per internetinę parduotuvę, pirkėjas gali grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo, nenurodydamas priežasčių.
XIII.2 Tuo atveju, jei klientas prašo grąžinti pinigus fizinėje parduotuvėje (tai yra UnderArmour.cz parduotuvėse), būtina grąžinti prekes su visais pateiktais priklausiniais. Pinigai už grąžintas prekes klientui bus išsiųsti į nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos.
XIII.3 Tuo atveju, kai klientas prekes gražina išsiųsdamas siuntą, prekes būtina grąžinti su visa reikalinga informacija ir sutarties atsisakymo formoje nurodyti sąskaitos numerį, į kurią klientui turi būti grąžinti pinigai. Jokiu būdu negalima grąžinti prekių pardavėjui atsiskaičius už prekes grynaisiais jų pristatymo metu. Klientas įsipareigoja supakuoti prekes taip, kad jos nebūtų sugadintos jas gabenant atgal pardavėjui.
XIII.4 Jei pirkėjas atšaukia pirkimo - pardavimo sutartį, pardavėjas nepagrįstai nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo, grąžina jam visas lėšas, įskaitant pristatymo išlaidas, kurias jis gavo iš pirkėjo pagal pirkimo-pardavimo sutartį, tokiu pat būdu kaip jis jas gavo. Pardavėjas gautas lėšas grąžina kitu būdu tik tuo atveju, jei klientas su tuo sutinka ir tai nesudaro klientui papildomų išlaidų. Tačiau pardavėjas neprivalo grąžinti gautų lėšų, kol klientas neperduoda prekės pardavėjui arba patikimai neįrodo, kad jis prekes pardavėjui tinkamai išsiuntė.
Jei pirkėjas pasirinko kitą nei pardavėjo pasiūlytą pigiausią pristatymo būdas, pardavėjas kompensuos klientui prekių pristatymo išlaidų tik tokią sumą, kuri atitinka pigiausią siūlomų prekių pristatymo būdą.
XIII.5 Sumažėjus grąžinamos prekės vertei, bus vadovaujamasi XI. 4. straipsniu.
XIII.5 Pagal Civilinio kodekso 1820 straipsnio 1 dalies punkto g) nuostatas, sutarties atšaukimo ar prekių pakeitimo atveju per 14 dienų laikotarpį, pagal XIII.1 straipsnį, prekių grąžinimo išlaidas padengia pats klientas.
XIII.6 Grąžinus pinigus už prekes, kurių sandėlyje jau nėra, grąžinimo laikotarpis yra ne vėliau kaip per 14 dienų.
XIII.7 Klientui yra žinoma, kad jeigu kartu su preke buvo gautos dovanos, tarp pardavėjo ir pirkėjo sudaroma dovanojimo sutartis su sąlyga, kad pasinaudojus teise atšaukti pirkimo sutartį per 14 dienų, dovanojimo sutartis nustoja galioti, o klientas įsipareigoja kartu su grąžintomis prekėmis grąžinti su ja susijusias dovanas, įskaitant visą gautą naudą. Jeigu nauda negrąžinama, bus tai laikoma kaip nepagrįstas kliento praturtėjimas. Jeigu dovanos nebus gražintos, bus laikoma, kad klientas neteisėtai gavo naudą. Jeigu dovanoto daikto negalima grąžinti, pardavėjas turi teisę į įprastinės kainos dydžio piniginę kompensaciją. Dovanojimo sutarties atšaukimo atveju pirkimo sutartis lieka galioti, sutartys šiuo požiūriu vertinamos atskirai.
XIV. Vartojimo ginčų neteisminis sprendimas
XIV. 1. Pardavėjas šiuo informuoja klientą, kad pagal Vartotojų teisių gynimo įstatymą ir EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS (ES) 2013-05-21 REGLAMENTĄ Nr.524/2013, turi teisę į neteisminį sprendimą ginčo, kuris iškilo iš su pardavėju sudarytos pirkimo - pardavimo sutarties. Būtina sąlyga, kad klientas galėtų pasinaudoti teise į neteisminį ginčo sprendimą– ankstesnės nesėkmingos tiesioginės derybos su pardavėju.
XIV. 2. Tuo atveju, kai klientas nori pasinaudoti savo teise į neteisminį iš pirkimo-pardavimo sutarties pagal XIV straipsnio 1 dalį kilusio ginčo sprendimą, jis su pasiūlymu pradėti neteisminį vartotojo ginčo sprendimą gali kreiptis į Čekijos prekybos inspekciją, kuri pagal Vartotojų teisių gynimo įstatymą yra kompetentinga spręsti vartotojų ginčus susijusius su pirkimo-pardavimo sutartimis, sudarytomis tarp pardavėjo ir kliento. Daugiau informacijos galima rasti Čekijos prekybos inspekcijos svetainėje, adresu: URL http://www.coi.cz/, arba galima kreiptis į internetinę ginčų sprendimo platformą URL adresu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS (nuoroda į Europos Komisijos sukurtą ginčų sprendimo platformos internetinę programą).
XIV. 3. Pasiūlymą dėl neteisminio vartotojo ginčo sprendimo inicijavimo klientas gali pateikti raštu arba žodžiu protokole arba elektroniniu būdu, naudodamasis Čekijos prekybos inspekcijos interneto svetainėje pateikta internetine forma (formą rasite adresu URL adresas: https://adr.coi.cz/cs), pasiūlymas turi būti pasirašytas pripažintu elektroniniu parašu arba išsiųstas per pasiūlymą teikiančio kliento duomenų dėžutę. Su sąlyga, kad pasiūlymas per 10 dienų patvirtinamas arba papildomas vienu iš pirmame sakinyje nurodytų būdų, jis gali būti paduotas kitomis techninėmis priemonėmis, ypač faksu ar viešuoju duomenų dėžučių tinklu, nenaudojant pripažinto elektroninio parašo. Kartu su pasiūlymu turi būti pateikti įrodymai, kad klientas nesugebėjo ginčo išspręsti tiesiogiai su pardavėju, taip pat kiti dokumentai, įrodantys kliento nurodytus faktus, jei tokie yra.
XIV. 4. Europos vartotojų centras Čekijoje, buveinės adresas: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, svetainės adresas: http://www.evropskyspotrebitel.cz yra kontaktine vieta pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentą (ES) Nr. 524/2013 dėl vartotojų ginčų sprendimo internetu ir iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 2006/2004 ir Direktyvą 2009/22/EB (Reglamentas dėl vartotojų ginčų sprendimo internetu).
Šios Bendrosios sąlygos galioja nuo 2023 m. balandžio 12 d.